2010. március 23., kedd

Jóban, rosszban (is volt részünk)






Balcsi három hete meg van fázva! Első nap volt láza, azóta semmi, csak taknyos, tüsszög és az utóbbi két éjszakát végigköhögte. Fasza. A doktornéni azt mondta, hogy a fogai miatt is lehetnek, amíg ki nem jönnek, náthás is maradhat (eddig 7 db jött ki a 20-ból).
Egyébként elmentünk Svájcba, ott mérsékelten volt beteg, és nagyon jól bírta az egészet. Az autókiállítás csúcspontjai számára a forgó színpadok, forgó gumiabroncsok, forgó motoralkatrészek voltak. Mélypont az, hogy az anyja a kiállítás helye és a parkoló közötti buszútvonalon (kb. 20 perc) nem értette, hogy azért bömböl üvöltve, mert éhes!
Anyja csúcspontjai: vacsora a hotelszobába rendelve, autókiállítás(!), Annessy, Genfi tó partja, Gruyere, (ezzel kapcsolatban csak azt bánom, hogy nem voltam elég akaratos és nem mentünk be a H.R. Giger kiállításra). Mélypontok: odaút, hazaút.
Hétvégén pedig a Veszprémi Állatkertben voltunk, majd Balatonfüreden kacsát etetni. Az állatkertben lévő állatok, akkor lettek számára érdektelenek, mikor meglátta és megszerezte a bejárat előtti árus óriási forgókészletének egy darabját. Innentől kezdve a forgónak szemtávolságon belül kellett lenni. Na jó, az állatetetést élvezte. Annyira, hogy most a faluban sétálva is adta a nyitott tenyerét, hogy tegyek bele Zoo-csemegét, mert meg akarja etetni azt az aranyos kiskutyát a kerítés mögött.
Hétfőn kb. 1 km-et sétált a saját lábán. Kb. 1 óra alatt.
Ha hallja azt a szót, hogy "sír" elkezd brühühűzni. Ez azt jelenti (én tanítottam), hogy a szeme elé teszi az öklét, és forgatja. Pénteken is ezt tette, de a saját szórakoztatására, mert élvezte, hogy úgy sétál, hogy nem lát. Egészen addig, míg bele nem esett a felmosóvödörbe.



Az "Adoda!"mellé belépett, a "Holvan?" mondat is. Tündérien széttárja a tenyerét és azt mondja:"Hoan?" És az "Á!" is, ami azt jelenti, hogy szopizna. Erre is én tanítottam, mondjuk nem teljesen erre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy:"Nyisd ki nagyra a szád! Így: ÁÁÁ! Nem harapsz! Ez fáj! Amikor elengeded, akkor is nyisd nagyra a szád! Így: ÁÁÁ!..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése