2010. december 26., vasárnap

Jön a reggeli moralizálás

Aki még nem kávézott, vagy haragban van a világgal, kérem ne olvassa! :) Itt most folyni fog a szirup.
Nagyon-nagyon jól sikerült az idei karácsony:
Balibaba örül az ÖSSZES AJÁNDÉKNAK. Még a lavórnak is.
Szerintem Kedves Z. is örül. Szerintem én is. A meglepi nagynéni-hazajövetel csont nélkül (miért nem csonk?) sikerült. Ezzel kapcsolatban volt sírás-rívás is. Megjegyzem, Balcsi volt aki majdnem lebuktatott, mert amikor megkérdeztem, hogy és ebéd után hova megyünk, akkor ő azt mondta, hogy T-hez (a repülőtérre). Jó válasz, de mi azt vártuk, hogy M-et mond (másodunokatesó, náluk volt a nagy karácsonyi buli), egy "már megint butaságokat beszél"-lel (persze úgy, hogy ő ne hallja) próbáltunk menteni.
Itthon Barnusra jó lett a nadrág, Apu barátnője örült a matracra szóló váltónak. És mindenki örült a nagy ajándéknak, úgy láttuk.
Mától három napig meg vendégeket fogunk fogadni, és ez is olyan jó. Hogy van ki/hova jöjjön.
Bucibigyóék lesznek a középsők. Tőlük Balcsi egy darut kap. Na arra is kíváncsi vagyok.
Ja, és a tanulság: 1. Az egész karácsonyi hóbelevanc mit sem ér, ha nincs kivel megosztani. 2. Ez az ünnep is akkor nyeri el igazán az értelmét, ha az embernek már gyereke van.
És kérem a következő kívánságlista alapos elolvasását:
Hárombetűs kolléganőktől levelet és/vagy látogatást és/vagy telefont kérek karácsonyra, mert érdekel, hogy hogy vannak ők, hogy vannak a lányok, hogy vannak az ikrek, hogy vannak a leendő babák (fiú? lány?), hogy telt a karácsony, mit csinálnak hétvégén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése