2011. június 17., péntek

Újra itt...

Mire feláll a rendszer, felébred a gyerek. Ez egy örök igazság.

Egyébként nem tudtam belépni a blogba.
Gyors összegzés az elmúlt hónapról:
-Nem vették fel oviba.
-Beiratkoztunk egy CSANA-ba, a Micimackó csoportba fog járni.
-Elkezdtük a szobatisztasági projektet:teljes kudarc. (1. nap: 4 váltás alsónemű, egy bilibe kakilás-erre nagyon büszke voltam, amíg meg nem találtam a kaki első felét a küszöbön)
-Projekt felfüggesztve megfázás miatt.
-Voltunk Rómában (Balcsi tényleg imád repülni, én meg tényleg nem), meg Alsópáhokon (tényleg nagyon gyerekbarát).
-Nagymozgásokban ügyes. Örüljünk, mert az én mozgáskultúrámat is örökölhette volna. Meg óvatos. Ez viszont tőlem van.
-És beszél, és imádom, mert olyanokat mond... amik most nem jutnak eszembe, de marha jók.

Feladatok az ovira:
-Szobatisztaság-semmi.
-Egyedül étkezés-megy, de lusták vagyunk hozzá.
-Öltözés, vetkőzés-gyakoroljuk.

Na, eszembe jutott:
-Miért döög a ég?
-Azt kérdezed, hogy miért dörög az ég?
-Igen, azt kérdezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése