2010. november 13., szombat

Tengünk-lengünk



Rövid hírek:
1.Balcsi szerelmes Majába. Komolyan. Utcán és zenebölcsiben futnak össze rendszeresen, és amint meglátja a kislányt elkezd izegni-mozogni. Fel akarja magára hívni a figyelmet. Futkorászik körben a teremben, majd amikor a kislány nekiáll kergetni, akkor azt mondja: "Aja, állj!" Múltkor valahogy egymás mellé kerültek a felöltözésnél, és Balcsi annyira felbátorodott, hogy megsimogatta a kezét. Ezt a kislány kikérte magának: "Ne fogódzál!"
2. Járunk iciri-piciri babatornára gyerek mozgását ügyesítendő és kisebbségi érzésemet növelendő. Merthogy belecsöppentünk a Szépek és gazdagok sorozatba. Úgyhogy vettem körömlakkot.
(Egy kis szösszenet a Szépek és gazdagokból:
-Bocs, hogy későn jöttem, de mindenki lecsekkolta az új csizmámat!-ezzel a másik arcába tolja az új csizmáját.
-Szép! Hol vetted?
-Neked elmondom, mert te igazi barinőm vagy. Egy csaj hozza Törökből, és bár Burberry-nek látszik, nem az.
-Aha, ez a csizma négy éves Prada, 400 euro volt.
-Amikor Miamiban az outletben....
Ekkor mentem el mellőlük, hogy elvigyem Balcsit a buszmegállóba.
Ők kedvesen kiintegettek még az ML Mercijükből. )
De a torna nem drága, és Balcsi élvezi, ezért járni fogunk továbbra is.
Én meg majd okosan hallgatom, hogy hol lehet szép Prada csizmát venni 300 euróért. (Egyébként úgysem jönne fel a vádlimra.)
3. Kezdünk a végére járni a lakás/ház felújításnak. Fűtésünk ugyan még mindig nincs, de legalább meleg van kinn. És van redőnyünk, meg szúnyoghálónk.
Most derült ki, hogy mekkora-óriási IKEA -fan vagyok:el van mentve a bevásárló lista, amit az online katalógusukból csináltam, hogy bármikor, mikor Kedves Z. úgy szól, ne essek kétségbe.
4.El voltam keseredve, hogy Balcsi nem duplózik. Építgettem neki szép házakat, játszani szeretett vele, de hamar megunta és lerombolta. Aztán részt vett egy projektben, szívvel lélekkel, teljes erőbedobással építette a TORTÁT. Anyja fia???
5. Múlt vasárnap óta Mókus a vezetéknevünk, Mókus Apa, Mókus Anya, Mókus Babázs. És Alcsútdobozon lakunk az arborétumban, egy odvas fában.
Még aznap elmentünk étteremben (elfogyott a dió), ahol Balcsi egy idegen nénivel beszélgetett, a nagymama fordított (nem sokat kellett):
-Mit ettél?
-Dibdi.
-Hogy hívnak?
-Babázs.
-Hány éves vagy?
-Kettö.
-Hol laksz?
-Ház.
És így tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése