2009. március 19., csütörtök

Nem, nem és nem!

Azt, hogy éjszaka nem alszik már szinte megszoktam. De most már nappal sem! Felkel reggel 7:45 körül, (előtte kelt 1, 3,4,5-kor) és lefekszik 22:00-kor. Közben alszik a szopik közben kb. 3x fél órát. Ennyi. Most a járókában nyűglődik mert nem tudja megkaparintani azt a rohadt lepkét. Ja, és dögfáradt. Akkor elkezd sírni, belehergeli magát, hogy neki milyen rossz sora van, és már csak az ölembe nyugszik meg. De ha már felvettem, akkor meg inkább játszunk mintsem aludjon. Egyébként a foghelye fáj. És a Chamomilla már nem elég. Úgyhogy jöhet a lidokain tartalmú Dentinox. Majd a válium, xanax.... Azt még nem tudom, hogy melyikünk fogja ezeket szedni...
Viszont elkezdett hernyózni. És halad vele. Néha ugyan hátra, ilyenkor az a feladatom, hogy közelítsem felé a tereptárgyakat, így lelkesítve őt. Mert ha nem éri el a labdát/könyvet/kólát/békát/csörgőt akkor ideges lesz.
Tegnapelőtt éjszaka az 1 és 3 órás kelés után felkelt négykor is. Sírt. Toltam az arcába a cicit kaját, de valószínűleg a hasa fájt, mert kiköpte és sírt tovább. Felvettem, ütögettem a popóját, de se puki se böfi. Gondoltam úgyis sír, hasra vágom (hason általában is sír), úgy minden gyorsan távozik belőle. Hasratettem, ellőtt egy sorozatot, nyöszörgött, leejtette a fejét. Ez fura volt. Közelebb hajolván hozzá, láttam, hogy alszik! Éppen felemelte a fejét, tett néhány mászó mozdulatot csukott szemmel, megint leejtette a fejét. Az arca (és orra) benn a matracban. Figyeltem, kap-e levegőt. Valószínűleg nem kapott, mert megint felemelte a fejét, mászott kettőt, leejtette, és így tovább. Erre kicsit ráuntam, (meg féltem, hogy zoxigénhiányos lesz megfullad), úgyhogy többé-kevésbé vigyázva a nyakára oldalt fordítottam a fejét. Így megnyugodott. Én is. Egészen addig, míg fej helyzetet nem akart változtatni. Mert az még nem megy neki.

Hát így telnek a napjaink.


U.i.: És akkor arról még nem írtam, hogy 5 órakor lelkesen felkeltettem az apját, hogy nézze:
a. hason alszik a gyerek,
b. mászik álmában.

Kedves Z. úgy elküldött a fenébe, mint macskát szarni!


Nyolc naposan még aludt-ilyen okosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése