2009. szeptember 11., péntek

Anyatigris



Kb. több mint másfél órája keltem (6:15), úgyhogy kicsit fáradt vagyok. De most gyerek alszik, és én itt ülök a kávé-tea-muffin(tegnap vendégek voltak)-körtekombó mellett, kortyolgatok, szürcsölgetek, nekem jó!
Van időm, előveszek hát egy már régóta megírásra váró témát, ezt az anyatigris dolgot. Álmomban ugyanis szíven szúrtak engem és még kilenc velem lakó embert (rokont?). Csak úgy. A tettest nem lehetett elkapni, de megígérte, hogy két hét múlva szíven szúrja a maradék tíz velem lakó embert (családtagot). (nem kellett volna lefekvés előtt megenni azt a két muffint barackot) Az álom a továbbiakban az erre való felkészülésről szólt, pl. vettem egy vizslát! Azt soha nem fogom megtudni, hogy mely őrző-védő funkciója miatt, mert felébresztett a gyerek. Így míg visszaaltattam, gondolkodhattam azon, hogy mit tennék, ha valaki őt akarná bántani. Röviden: mindent és bármit. Viszont hosszú perceim vannak arra, hogy ezeket a képeket jól átgondoljam. Ennek következtében egy vérengző vadállattá válok hajnali kettő és négy között valamikor. Néha többször is. Olyankor még jobban vérengzek.
Így aztán igaza lett egy kolléganőmnek a hárombetűsből (I-nek,-már egy négybetűsnél dolgozik), aki arra a megfellebbezhetetlen kijelentésemre, melyet huszonévesen követtem el, miszerint: „Én soha nem lennék képes embert ölni!” azt mondta: „Várd meg, amíg gyereked lesz!”- és nem arra gondolt, hogy a gyerekemet, ha idegesít, meg nem hagy aludni,…?! Nem, ugye nem?!
Egy ilyen volt (majdnem egy hónapos)... ...ilyen lett (majdnem 11 hónapos) összeállítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése