2009. szeptember 5., szombat

Miért aludtunk rosszul?

Éjjel vihar volt. Fújt a szél, és a huzat csapkodta az ablakot. Mivel Balcsi felkelt szopni, gondoltam szólok Kedves Z-nek, hogy csukja be őket, mert ő fekszik az ágy szélén és úgyis ébren van. Mivel mégsem volt, kicsit nehezményezte a dolgot és ennek hangot is adott. Ma reggel bocsánatot kért azzal, hogy rosszat álmodott, villám csapott a házba, meg ilyenek: "Nem is mondom!"-mondta. És én nem követeltem, hogy de-de mégis, borzongjon a fantáziám, mert pontosan el tudtam képzelni, hogy miket álmodhatott.
Mert tegnap megnéztük az Elcserélt életek c. filmet. És jó lett volna, ha:
-Nem hangsúlyozzák ki, hogy igaz történet, mert akkor az ember legyint, hogy ilyen az életben úgysem történhet (mint az öreg székely a Csillagok háborújára).
-A film felénél nem derül ki egy olyan dolog, amitől kezdve rohadtul nem lesz érdekes, hogy milyen megaláztatásokon megy keresztül A.J. és milyen korrupt/szemét/érzéketlen az LAPD.
-És innentől kezdve nem az motoszkált volna a fejemben, hogy hogyan zárom el a fiam a külvilágtól hermetikusan és ÖRÖKRE, mert neki csak úgy biztonságos.(Lehet, hogy az öreg Josef F. is látta a filmet olvasta a történetet, és csak meg akarta óvni a lányát? )
És de, értettem a film egyik/nagy mondanivalóját, hogy a rendőrség milyen töketlen/tehetetlen, mert az akar lenni, de ez fel sem tűnt, mert azt gondolom, hogy a rendőrség általában ilyen. De J.M. megint jó volt nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése