2009. szeptember 25., péntek

Hámozom a szőlőt, babám!


És magozom is. Így ehet belőle Bali is. És ő nem irigy, ad nekem is. Berakja a számba, beigazgatja (garatig nyomja) nehogy kiessen és várja, hogy kezdjem rágni.
Egyébként kezd összeállni a hetirendje, 3 napra van már fix elfoglaltsága.
Hétfő: Dévény (ez annyira nem örvendetes, de legalább program, és mivel nekünk kell menni, elég hosszú is.)
Kedd: babaúszás (már háromfajta merülést tud!)
Szerda: zenebölcsi. Ezen a héten voltunk először, pislogtunk is rendesen. Ő azért, mert tetszett neki, én azért, mert az összes baba (a kilenc hónapos is) tudott járni, csak az én fiam nem, ennek következménye a hétfői program. Amint kijöttünk a foglalkozásról, már tárcsáztam is, és kb. ezt mondtam volna:"Szia Ági! Mennyi alkalom kell ahhoz, hogy jövő hét szerdára biztonsággal járni/mászni/ülni tudjon?" ... "És ha beköltöznénk egy hétre a rendelőbe?" ..."Néhányat szerintem éjszaka is lehet csinálni!" De nem tettem, egy időpontot kértem egyelőre.
Babaúszás merülések típusai felsorolás:
1. Medence szélén ül, onnan bevesz a víz alá. Eredmény: meglepődött, szemrehányó tekintet.
2. Viszem magam mellett, leviszem a víz alá. Eredmény: lásd 1. pont, + hüppögés.
3. Viszem magam mellett, hasa alól elveszem a kezem, és rávezetem a kinyújtott karomra a víz alatt. Eredmény: lásd 1. pont, + éktelen ordítás, hogy hogy is mertem én ezt megcsinálni egy ilyen ártatlan kisbabával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése