2010. február 4., csütörtök

16 hónapos

Mit is írjak arról a kisfiúról, aki meg nem áll egész nap, egyfolytában azt hajtogatja, hogy bogyibo potyobo, putyobo és így tovább, kedvenc levese a gulyásleves, imádja a kenőmájast, már majdnem egyedül eszik kanállal, és iszik pohárból, aki visít és közben röhög, kedvenc mozdulata a fejingatás és a kedvenc szava a nem.

Példa: éjszaka felkelt, felült az ágyban és sírt. "Kijössz?"-kérdeztem. Nem várta meg a kérdést, már ingatta a fejét, így egy nem lett a válasz. Hogy ne tűnjön totál hülyének, a nyomatékosság kedvéért vissza is feküdt. Na, mondjuk nem sokáig, 10 mp múlva nyújtotta a karját, hogy akkor ő ezt most átgondolta és mégis inkább kijönne, merthát ugye....

Pohárból ivás: ő lepődött meg legjobban, hogy azt a 10 ml vizet rábíztam, igya meg egyedül. Nem hitte el, hogy tényleg megfoghatja a poharat. Pedig nem fegyelmezzük agyon, csak rászólunk, ha akarattal kiönti. Szerintem azt hiszi, hogy az ügyetlenségből kiöntött víz is hasonló megítélés alá esik.

Természetesen együtt járunk WC-re, ő tépi nekem a papírt, majd dobja a földre. Kedvenc elfoglaltsága a fürdőben a fésülködés és a parfümözés.

Szereti a havat, nem megy bele a nagy hóba, de szereti lesöpörni a kerítésről. Mostanában vásárlásból hazafelé kiveszem a babakocsiból és 200 m-t gyalogolunk hárman. Balcsi általában az úttestre vagy az ellenkező irányba megy, a babakocsi néha feldől én meg rohangálok a kettő között. Múltkor láttam, hogy az Agresszív Leszbikus* kinevetett. A kutyák meg megőrülnek tőlünk.

Az éjszakák még mindig nem tökéletesek. Megrendeltem a Suttogót. Igen, ennyire el vagyok keseredve**.

Ami nem tartozik a tárgyhoz, de vicces: kaptunk a Tigáztól egy 1 105 601 Ft-os számlát. Többször megnéztem a csekken a helyiértékeket. Úgyhogy most ezt is megpróbáljuk tisztázni, mert NEM lógunk a Tigáznak ennyi pénzzel.
Jajaja: és nézzétek az NLC-t, mert már elkezdődött az Őrület!

*Agresszív: kiskoromban az unokatestvéreimmel játszottunk, ő megjelent a homokozóban és onnantól kezdve ő mondta meg, hogy mit csinálunk (és nem én)!
Leszbikus: Kedves Z. egyszer:"Férje van? Ja, azt hittem leszbikus!"
** A Suttogó a gyermeknevelés Mein Kampf-ja a 4É-vel, meg a letesz/felvesz módszerrel.

Ez pedig itt Kedves Z., csak, hogy hasonlít-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése