2011. január 23., vasárnap

Igen-igen-igen!

Végre én is írhatok valódi gyerekszájakat.
Úgyhogy gyerekszáj rovatunk I. szösszenete:
Jix előrelátó és készül a húsvétra:" Mondd utánam:"Zöld erdőben jártam..."
Balcsi: "Nem zödz erdő, kék erdő!"
Amikor valami nem úgy megy, ahogy ő szeretné, leszegi a fejét és azt mondja: "Nem igaz!"

Egyébként még náthásak vagyunk, de újra van fűtésünk. Igen, megint elromlott a kazán. De most már nem javíttatuk meg, hanem kicseréltettük. És mivel mindenki beleadott apait-nagyapait, ezért csütörtökön már az új kazánnal fűtöttünk. Ami kondenzációs. Szép. Nagyjából ennyit tudok erről mondani.

És akkor elárulok egy nagy titkot, ami régóta nyomaszt. Otthagytam a PSZF-et. (Ugye GT nem olvassa a blogot?) Nem szerettem, mert nem jutottak el hozzám létfontosságú infók, + az üzleti nyelv, na az teljesen hiányzott. (Egyébként 3 szigorlatom megvan a négyből-hülye-e vagyok, hogy feladtam?) A tanulmányaimat nem hagytam abba, hanem egy más főiskolán e-learning rendszerben folytatom (PSZF-ről amit tudtam beszámíttatam), Kedves Z-vel karöltve. Egyelőre nagyon tetszik, hogy nem kell előadásra járni, nem kell szóban vizsgázni. Nincsenek évközi feladatok. Nem kell barátkozni az információért. Tudom, hogy mit fognak számon kérni.
Pénteken Kedves Z. vigyorogva közli a következőt: "Ja egyébként tárgyalásban vagyunk a PSZF-el e-learnig-es képzés kapcsán." Izé. Max. majd visszajelentkezem és díszdiplomássá avatnak a kitartásomért.
Nem enged képet betenni, de majd pótolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése