2011. január 11., kedd

Palik úr, bejelentkeznénk Önökhöz

Nem tudom, észrevettétek-e, de eltűnt a Palik-Marsi család. Én sem rágtam véresre a körmömet, hogy ugyan hol lehetnek. Ám apu barátnője hallott egy riportot a rádióban, (Bocskor, gondolom) hogy Ausztráliában eszi őket a fene, mert az egyik gyerekük kruppos, és azt mondta az orvos, hogy ha egy telet kihúz roham nélkül, akkor talán hamarabb meggyógyul. És Palik -hátrahagyva mindent-fogta a családot, elhúztak Délre, mert ő egy felelőségteljes apa, aki mindent megtesz a gyerekeiért. Na, én meg egy felelőségteljes anya vagyok, úgyhogy a ma éjszakai és hajnali apróbb roham után mennénk utánuk.
Komolyabban:
12:04 átjön a szobánkba, én kimegyek WC-re, mire visszaérek, már apja kezében köhög/ugat, sír és kékül a szája. Gyorsan kinyitottuk az ablakot, eléültem vele, betakargattam, kapott fél ampulla kálciumot, kb. 1 perc alatt rendeződött a dolog.
5:30 körül ugyanez még egyszer.
Aludni viszont nem sokat tudtunk, mert csak rajtam, félig ülve ment szegénynek.
Napközben semmi baja nem volt.
11:15-re megyünk Dokinénihez. Utána referálok.
És, ha bárkinek bármilyen tapasztalata/tanácsa van, ne fogja vissza magát.
U.i: Tudtam, hogy ez így túl tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése