2011. január 30., vasárnap

Kicsit rólunk...

Ki mivel játszik mostanában?

Balcsi egy kiszeparált biciklipumpával ütlegel egy gumilabdát. (Igen, szerintünk is rendőr lesz.)
Kedves Z. városokat gyárt.
Én pedig keresem az ideális lakhelyet az ingatlan.com-on.



Ki mit olvas mostanában?

Balcsi Annapetigergőt olvastat magának.
Kedves Z. még A világ eredetét sem olvasta el.
Én a Sántaiskolát és a Könnyű álmot (fúj-fúj) olvasom felváltva.

Ki mit néz mostanában?

Balcsi semmit, mert rossz a tévé. (Nem, de könnyebb volt ezt elhitetni, mint elmagyarázni a tévénézés káros hatását, és megveregetem a vállam.)
Kedves Z. az Elit alakulatot.
Én teljesen rákattantam az Így jártam anyátokkal-ra.

Miről beszélgetünk mostanában?
Balcsi: "Anya, nincsen semmi gond!" vagy: "Babázs nem alszik. Én nem alszik. Nem-nem-nem!", vagy: "Hol van motol?", vagy: "Anya, ne költözz el!", vagy: "Öltözz át!", vagy: "Nem dob el, nem szabad. De, szabad!"
Kedves Z.: " És a hócipőm (nem ezt mondja) tele van már azzal, hogy még mindig nem működik, pedig már másfél hónapja jónak kéne lennie legalább! És nem, nem tudom mikorra érek haza!"
Én: "Egész nap ez ment! Semmit nem tudtam csinálni. A vacsora?! Ami tegnap volt. Nem, nem volt rá időm, mert matrica. Nem, nem tudtam apuéknál hagyni! Mert egyedül nem marad ott. Egyébként, megtaláltam, hogy hová fogunk költözni!"

Utolsó mondatok elalvás előtt:
Balcsi: "Cici hol?"
Kedves Z.: "Cici hol?" "Kell!"
Én: "Kell nekünk még egy gyerek?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése