2009. február 11., szerda

Kedves Z. nehezményez

Arról már írtam, hogy azokkal az ismerőseimmel, akikkel nem tudok találkozni teljesen elveszítettem a kapcsolatot a blog által. Most kiderült, hogy a családtagokkal is. Kedves Z-nek van blogja. (Bosszúból, a kép miatt.)És nem mondta, nem hívott meg. És ahelyett, hogy neki szegezném a kérdést, hogy miért, (De miért???) leírom az általam kiötlött okokat:

1. Tényleg csak a bosszú hajtja, és nincs is blogja. (Mert nehezményezi, hogy feltettem róla képet.)
2. Olyan dolgokról ír, amihez nincs közöm. KI AZ A NŐ???
3. Kicsit még játszik az idegeimmel, aztán meghív.

A 3. pont esetén a következő párbeszéd hangzik majd el itthon, hétköznap este hétkor:
- Szia!
- Szia! Jó napod volt?
- Megírtam. És nektek? (gyerek meg én)
- Megírtam, de még nem fejeztem be.
-Jó, holnap elolvasom. ....(eltelik 2-3 óra, Kedves Z. a másik szobában játszik, én írom a blogot, Balcsi meg próbál önállóan fürdeni, vacsorázni (a gyereket az életre kell nevelni)).
- Jó éjszakát!
- Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése