2009. február 4., szerda

Négy hónapos!

Tegnap volt négy hónapos, tegnap volt a névnapja, és tegnap kapott oltást. Ennek köszönhetően friss adataink vannak. Miszerint B. 7450 g, 67 cm. Én tegnapelőtt este 7340 g-ot mértem, de ezen nem akadunk fenn.

Evés: csak anyatej, hétszer egy nap. Ha fáj a pocija, akkor nyolcszor, kilencszer. Sajnos már csak 3 naponta kakil. Ez azért baj, mert az utolsó két napot végig szenvedi. A második nap éjszaka egyszer, a harmadikon kétszer sír fel, mert fáj a pocija. A doktornéni azt mondta,hogy ez nem igazi székrekedés, hanem az, hogy már mindent feldolgoz az anyatejből. És el lehet kezdeni gyümölcsözni, ha nagyon fáj neki, de inkább ne tegyük. Úgyhogy most Gripe Waterrel és tornáztatással próbáljuk megoldani.

Alvás: Este 10-től 6-1/2 7-ig, utána eszik, és alszik 9-ig. Napközben még délelőtt alszik néha egy hosszabbat, de nem mindig, ill. szunyókálgat fél órákat.

Mozgás: Múlt hét hétfőn 3-szor átfordult a hasáról a hátára azóta semmi. Viszont, ha nem fáradt szépen tartja a fejét hason.

Fogás: Mindent ügyesen, egy kézzel, két kézzel. Át még nem rakja a dolgokat egyik kezéből a másikba.

Beszéd: Ebben a hónapban sokat fejlődött. Tisztán és érthetően mondja, hogy ajjaaanyaajja :). Meg azt, hogy heööö, óóó.

Egyéb: Nyáladzik, és mindenre ráharap, de messze még az első fog. Jelenleg a kendő és a méhecske a kedvenc játéka. Úgy tűnik, szereti a vizet. Főleg, ha hason viszik benne.


És akkor Pagony. Nagyon szép szobánk volt, fehér és sötétbarna. B-t letettük az ágyra. Ő tágra nyílt szemmel: "Óóó,... heöö,... óóó..." Nagyon tetszett neki. A fürcsi is. Először megilletődötten feküdt a karunkba, aztán belendült és tempózott a lábával, nézte a fényeket, a kis labdákat. Majd jött egy kislány az apukájával, és akkor már ő volt a középpontban, B. le nem vette róla a szemét. Másnap kettesben mentünk le, és mivel én bátor vagyok, ha nincs ott az apja, aki vigyáz rá, hasra fordítottam, megtámasztottam a karomon a kezeit, és az állát, és vittem körbe-körbe. Na, az nagyon bejött. Szabályosan tempózott! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése