2009. február 28., szombat

"Te is örülsz anya,...

...hogy látok a sötétben?" Hajnali 3-tól 4-ig. Örültem, mert 5-kor már én is aludtam. Úgy, hogy előtte 23:40-kor aludt el. Ja, 2-kor kelt, mert megtámadta íny- és hasfájás-éhség kombó. 3-ra megmasszíroztam, -simiztem, -szoptattam, és azt hittem el is altattam. De nem! Beraktam a kiságyába. Felébredt rá. Normális esetben ilyenkor visszaalszik, de most elkezdett kurjongatni az állatainak. Gondoltam, (hah, kis naiv) megszoptatom még egyszer, attól elalszik. Kivettem a kiságyból magam mellé, szopi, el is aludt. Kivettem a szájából, amit ki szoktak, elkezdett mocorogni. Rátettem a kezem a hasára. Megnyugodott, aludt. 10 p. múlva gondoltam megfordulok, mert már elgémberedtem. Fordultam, fölébredt, és finoman elkezdte kapargászni a hátamat! Azt hittem megőrülök megzabálom! Kicsit meséltem neki arról, hogy éjszaka aludni szoktunk, erre ő válaszolt, hogy lehet hogy mi azt szoktuk... Végül visszatettem a kiságyába, ahol fél óra kurjongatás és kaparászás után elaludt. (Egyébként az legyen a legnagyobb bajom, hogy néha becsúszik egy-egy ilyen éjszaka!)

Kedves Z. elment az irodába. Azt mondta dolgozni, de én tudom, hogy egy nővel fog ott aludni.

Tegnap ez a kis Izé (tündérbündérmiértnemhagyszaludniBalcsi???) átfordult a pelenkázón hasról hátra a másik irányba is.



Ez az egyik területe a nappaliban. (Néha körbe is pisili.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése